Monday, April 23, 2012

130 dayss, OMG

Rasa nak sakit jantung bila tengok ada lagi 130 hari until my wedding. Huhu .. macam tak cukup masa je nak prepare semua benda for both side. tapi tak sabar nak kawin,,, hah macamana tu. semoga sentiasa dicukup kan masa untuk persiapan mendirikan masjid. amin. dah nak dekat majlis, saya jadi emo terlebih selalu fikir bukan-bukan padahal tunang saya, selamba kodok je. dia apa pun tak buat lagi. saya asik membebel je kat dia. fuh, harap dia tak sakit telinga. saya tak nak la last minit buat benda-benda yang penting ni. dia kata nanti nanti nanti. barang hantaran dia saya terus beli, tak yah tanya-tanya. ikutkan kan dia nanti baru nk beli. baju nikah saya dah siap, dia belum hantar tailor pun lagi. hari ni saya nak baut HIV test, dia belum lagi. belah saya dah isi borang nikah, dia belum lagi. sy email borang kat dia, dia belum print lagi. majlis bertandang apa pon tak buat lagi. argggghh, macamana saya tak jadi godzilla. saya tak suka kelam kabut nanti. tapi lelaki biase la selalu relak dulu. sampai saya mimpi bukan-bukan la. at last sedih sorang-sorang sebab tunang tak message 2 hari. saya ingat dia bengang kat saya suke bebel. semalam dia call pakai phone rumah, tak de kredit rupenya. saya dah hampir meroyan. rasa nak makan diri sendirik. semoga dipermudahkan ya Allah urusan ku. amin.

No comments: