Sunday, July 1, 2012

Update Preparation

Insyallah dalam masa 2 bulan lagi saya akan bergelar isteri, mohon doa dari kalian semua eh. Setakat ni preparation okey je. Hampir siap. Disebabkan saya merantau, banyak benda yang parent saya settle kan. Macam borang nikah semua, abah saya yang settlekan dengan Pejabat Agama Islam Kedah. Goodies bag, hantaran, mak dengan adik saya yang settlekan. Alhamdulillah lega saya. Saya kat sini cuma settle guestbook, barang-brang untuk buat photoshoot, barang hantaran beli sendiri, veil saya sewa dari Kak Lija. Pastu hiasan untuk meja guestbook, tag meja makan, benda-benda remeh saya settle kan sendiri. Sebab saya yang nak guna. Hehehe ... photographer. videographer dah booking, pelamin, baju sanding semua dah booking. Baju nikah semua dah siap. Cuma seminggu sebelum akad nikah, nk kena fitting baju nikah kot kena alter. Jangan makin kembang udah leer.. ngeri nye. Semalam ada tengok kat FB, tudung fesyen Najwa Latiff, okey noted masa akad nikah nak pakai macam tu. Okay lah nanti update lagik.

2 comments:

anaztasias nora aira said...

Insya Allah semuanya akan berjalan lancar. gud luck dear !!

ain ('',) said...

thanks dear nora. semoga dipermudahkan urusan kami. amin..