Friday, December 9, 2011

Preparation Perkahwinan

Helloooo...
Hari tu tak da mood nak prepare pasal wedding sebab tarikh belum ada, tapi famili sana dah tanya baju kaler ape. Tapi incik tunang cakap tak tau lagi tarikh kawin tu bila. So sekarang tak tau la nak prepare ke tak. Cuma bole di survey2 je la kot.
First sekali mestilah pasal tema kaler. Belah aku, aku dah lama dah berangan kaler turqoise. Turqoise pun ada macam range color. Aku bekenan turqoise yang nak ke hijau. Bukan yang nak ke biru. So nanti famili member kaler silver or grey. Then the pelamin, mak dah bekenan yang style ada bunga rose besar tu. Pastu kerusi giant tu. Ada upacara merenjis sbagai. Woww...berangan number 1. Duit? Hahaha... Tengah kumpul lani. Takkan nak harapkan sebelah pihak je.
Sebelah incik tunang, rasa mcam nak kaler pink + grey or peach + pink + grey . Tapi 2 hari lepas mak incik tunang dah call, dia nak warna terang. Sebab dalam gambar nampak cantik. Dia ada suggest kaler orange dengan purple. Purple tu okay kot. Orange pun okay tapi nak kena tengok orang yang macamana. Aku prefer light orange.
So korang rasa okay tka pilihan color aku tu? Dan lagi satu nak kena sesuaikan dengan pengantin XXL, kalo tak sempat nak kurus nanti. terpaksa la ber XXL di hari persandingan nanti.

No comments: